Bald isch Fasnacht

edith

Donator
24. Juni 2009
545
0
0
62
Heute in drei Wochen fangen die drey scheenschte Dääg in Basel an...

Beginn 22. 02.2010, 04.00h, dann heisst es Morgestraich vorwärts Marsch /emoticons/default_biggrin.png bis 25.02.2010, 04.00h. 72 Stunden Basler Fasnacht /emoticons/default_biggrin.png

Hier noch ein paar Bilder /emoticons/default_biggrin.png

und der dazupassende Link /emoticons/default_rolleyes.gif

Basel Online - Virtual City Tour - Fasnacht - Morgenstreich

BaslerFasnacht2007-004_medium_1.jpg

Basler%20Fasnacht-Titel_2.jpg

fuss_morgenstr1_3.jpg

 
Nur guet müemir i de Innerschwiiz nid so lang warte /emoticons/default_smile.png

Urknall: 11.2. 05:00

 
Nur guet müemir i de Innerschwiiz nid so lang warte /emoticons/default_smile.png

Urknall: 11.2. 05:00
/emoticons/default_biggrin.png, was heisst da warten /emoticons/default_rolleyes.gif

wenn s bei euch vorbei ist, fängt es bei uns so richtig an... so kann ich die fasnacht gaaaaaaaaaaaaaaanz laaaaaaaaaaaaaange geniessen....

erst die innerschwiiz... dann das ganze nahe und weite umland von basel... und ganz am schluss der höhepunkt in basel... /emoticons/default_biggrin.png

 
Schalalalalal Schalalalalala

meine Trompete hat schon die ersten Einsätze hinter sich. Mir sind mit der Gugge schon unterwegs und leben die Fasnacht....................

Grüssli und einehandvollkonfettiimhaus

 
Das erste Guggenfest (in Liesberg) hatten wir letztes Wochenende und dieses Wochenende werde ich mein Schlagzeug in Röschenz ein wenig Plagen. /emoticons/default_biggrin.png

 
Das erste Guggenfest (in Liesberg) hatten wir letztes Wochenende und dieses Wochenende werde ich mein Schlagzeug in Röschenz ein wenig Plagen. /emoticons/default_biggrin.png
Röschenz und Gugge? Do mues ich jo fascht go loose und mich e chli istimme uf d fasnacht /emoticons/default_biggrin.png

 
Jo klar, chum verbi, Turnhalle Röschenz. Denn chönne mir no zäme eine Trinke, oder zwei ;-)

 
Jo klar, chum verbi, Turnhalle Röschenz. Denn chönne mir no zäme eine Trinke, oder zwei ;-)
oder auch drei /emoticons/default_biggrin.png... übre Chall isch Röschänz jo nit wyt vo mir

schreibs dann hier... wie verdattert du geschaut hast....

 
Na ich bin gespannt ob du wirklich kommst /emoticons/default_smile.png.

Via Chall hast du keine 15 Minuten, oder? Spiele bei der Gugge Schwanenzunft.

Also bis morgen

Gruss

Stephan

 
Na ich bin gespannt ob du wirklich kommst /emoticons/default_smile.png.

Via Chall hast du keine 15 Minuten, oder? Spiele bei der Gugge Schwanenzunft.

Also bis morgen

Gruss

Stephan
und wann seid ihr dort aktiv

 
Ich glaube wir spielen schon um 21:00 Uhr. /emoticons/default_sad.png

 
Ich glaube wir spielen schon um 21:00 Uhr. /emoticons/default_sad.png
isch doch guet... denn isch dr obe no gaaaaaaaaaaaaaaaanz lang... /emoticons/default_biggrin.png

guggemuusig wird ich mir nit entgoh loh... bi schliesslig sälber emol inenere gugge aktiv gsi /emoticons/default_biggrin.png

 
Hoi Edith

Bisch no guet Heim cho? Schön das de bisch cho luege.
Hoi Stephan

jo, bi guet übere chall cho. Jo, go luege /emoticons/default_rolleyes.gif d'Schwanzezunft han ich jo verpasst, bi den i dr Bar am schnädere gsi. Es hett dört jo me lüt gha wo ich kennt ha, als das ich dänkt hätt /emoticons/default_biggrin.png

 
Am kommenden WE gehts weiter mit den div. Fasnachts-Umzügen

im Umland von Basel /emoticons/default_biggrin.png

Samstag: Reinach

Sonntag: Ettingen, Oberwil, Aesch, Therwil, Allschwil, Laufen usw.

Jo, und da fällt die Wahl dann doch schwer, wo man soll... /emoticons/default_biggrin.png

 

Statistik des Forums

Themen
27.484
Beiträge
257.644
Mitglieder
31.769
Neuestes Mitglied
Josven