Bin neu hier, hallo zusammen

alfista1

Neuer Benutzer
21. Juli 2005
10
0
0
Ich möchte mich mal schnell vorstellen.

Werde bald Vater, war unser grösster Wunsch und wir freuen uns sehr.

Hoffe natürlich dass ich mit Euch schöne und halt weniger schöne Sachen ausdikutieren werden kann.

Also bis bald im Forum.

Hi alfista1

Herzlich willkommen bei Swissdad.

Viel Spass beim schreiben...

Liebe Grüsse

LawlessLizard

hoi zäme!

i bi neu u möcht mi kurzvorsteue.

i bi eigentläch dür mini fründinn zu swissdad cho, fründinn isch heftig bi swissmom derbi.

fründinn isch ir 18 wuche schwanger u mir fröie üs scho riesig ufs baby.

i hoffe mir werde e gueti zit zäme ha, u einigi thema usdiskutiere.

auso i wünsche eu no viu spass hiä!

@scrat

das erste - aber hoffentlich nicht das letzte (-> siehe Umfrage /emoticons/default_biggrin.png ). wie du siehst bin ich jetzt etwas mehr als zwei monate papi. der anfang war happig aber trotzdem wunderbar. und zur zeit ist es nur wunderbar.

koboi

Hallo zusammen!

Alles SENKRECHT und so?!?!

Na schaumer mal was so ab geht auf swissdad.ch! /emoticons/default_biggrin.png

Für die die es Intressiert habe ich unter Allgemeine Diskussion ein neues Register eröffnet. Es heisst: Väter der Region Luzern

Also bitte wer lust und laune hat kann ja da mal was Posten! /emoticons/default_icon/wink.gif/emoticons/default_biggrin.png

Gruss Gismo

Für die die es Intressiert habe ich unter Allgemeine Diskussion ein neues Register eröffnet. Es heisst: Väter der Region Luzern

Also bitte wer lust und laune hat kann ja da mal was Posten! /emoticons/default_icon/wink.gif/emoticons/default_biggrin.png
Tja, bin halt nicht aus der Region Luzern... Aber trotzdem ein herzliches Hallo!

Statistik des Forums

Themen
27.619
Mitglieder
31.833
Neuestes Mitglied
ritadiaz9112