Hend ihr schnell gemerkt daser schwanger sind?

sandra fricker

New member
29. Aug. 2013
16
0
0
39
Hallo ich han sit em letschte GV vor vier täg es zieh im Unterleib hmmm bin gspannt /emoticons/default_icon/smile.gif

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

Bi dr Tochter hanis rasch gmerkt, vorallem an dr Spannig in dr Brust, ha chum me e BH chönne abzieh. Bim Sohn denn ischs mr schlächt gsi am Morge und das scho ca 4-5 Däg vor em positive Test /emoticons/default_smile.png

Nei machi nöd gsehs den im September wenn mens sött cho oder nöd /emoticons/default_icon/smile.gif

So, jetzt chani no schribe wies bi uns gsi isch. I ha im november d pille abgsetzt, ha endi nov

no d mens gha und im dezember het mi schatz die ganz zyt gseit, du bisch schwanger... I ha mehreri test gmacht wo alli negativ a zeigt hei... Und de bini am 21.12. zum arzt und den hets gheisse i sig schwanger. Aber meh het no muesse wegere eileiterschwangerschaft abkläre... Und jetzt darfi mi schatz scho sit paar daag uf mine arme halte <3

Zeitlos schön sind Blumen wenn sie blühen, und Menschen wenn sie lachen...

Haha cool /emoticons/default_smile.png So kanns gehen /emoticons/default_smile.png Ich hab bei meiner Tochter einen SS-Test gemacht und dachte er sei negativ (da war mir noch nicht klar das es reicht wenn ein feeeiner Strich erscheint) und dann ging ich zur FA und sie machte dann gleich einen Ultraschall weil ich schon sooo viele Anzeichen hatte /emoticons/default_smile.png

Wow schön Melanie /emoticons/default_icon/smile.gif

Zeitlos schön sind Blumen wenn sie blühen, und Menschen wenn sie lachen...

Wow so cool

Bi mim erschte isches u schnell gange im Januar 12 Pille abgsetzt und im November 12 ischer scho da gsi /emoticons/default_icon/smile.gif

Hallo. Erst einmal herzlichen Glückwunsch, bei denen es geklappt hat. Bei mir habe ich es damals nach einem Monat gemerkt, das etwas anders ist. So ungeduldig wie ich war, hab ich gleich einen Termin beim FA gemacht und mir Gewissheit geholt. Wir haben uns tierisch gefreut.

Statistik des Forums

Themen
27.511
Mitglieder
31.794
Neuestes Mitglied
RodriguezJa