Hoi zäme

Australia1545221729

New member
29. Aug. 2013
4
0
0
Ich bin 31gi und wohne im schöne Züri Oberland. Mir händ Endi Mai ghürate und freued eus riesig, dass mir grad schwanger wirde sind /emoticons/default_icon/smile.gif Jetzt bin ich i de 14. Wuche.

Ich freu mich druf mich mit eu über Erfahrige, Tips, Ängst etc. usztusche.

Liebsti Grüess

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Hallo /emoticons/default_smile.png Willkomme!

Hesch denn Übelkeit oder isch die scho wieder dure?

Liebi Griessli

Melanie (vo Baselland)

 
Danke Jessica und Melanie!

Leider isch d Übelkeit nonig verbii. Vorallem am Morge isch mir sehr übel, aber au de restlichi Tag.

Was mich immer no sehr ischränkt isch di fählendi Energie. Bin immer total müed, viel am schlafe und bin atriibslos. Isch es eu au so gange am Afang vo de SS?

Liebe Gruess

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Hallo Australia

Ja mir gings auch so! Ich war am Abend um 7 Uhr todmüde und ging dann meistens schon ins Bett. Aber das wird besser /emoticons/default_smile.png Und die Übelkeit sollte bis zur 16. Woche auch ganz verschwinden (normalerweise...).

Nimmst Du Elevit? Da hats ja auch noch Vitamine drinn und die machen auch fitter. Dein Körper braucht halt alle Energie für deinen kleinen Wurm /emoticons/default_biggrin.png

Liebe Grüsse Melanie

 
Mir isch afangs SS sooo schlecht gsi, dassi weder esse no trinke ha chönne, aber i ha nie chönne breche... Und de hani no fast 7 kg abgnoh. Do i aber gnueg uf de rippe ha, hets nüd gmacht... Muedigkeit hani nid wirklich gha. I ha aber au s Gynefam gha statt s elevit.

Zeitlos schön sind Blumen wenn sie blühen, und Menschen wenn sie lachen...

 
Mit de Übelkeit isch es jetzt chli besser (SSW 15), isch nur no am Morge und nüm de ganz Tag. Leider fählt mir aber immer no d Energie. Ich bin zueversichtlich, dass die bald zrug chunnt. Danke für eui ufbauende Wort /emoticons/default_icon/smile.gif Ich nime jetzt au s Elevit, han vorher nur Folsüri gha.

Wünsch eu en wunderschöne Tag und hoffe ihr chönd das tolle Wetter chli gnüsse ☀

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 

Statistik des Forums

Themen
27.498
Beiträge
257.741
Mitglieder
31.783
Neuestes Mitglied
Christian77