Hallo zämä, bi per Zuefall uf das Forum gstosse, und finds uu lässig. Bi vo de Region Olte, erwart afangs September mis erste Chind... Liebs grüessli
huhuuu danke viel mol. es git es meiteli. vo wo usem baselbiet bisch de? ha vorher in füllinsdorf gwohnt.Hallo Jessica /emoticons/default_smile.png
Willkomme /emoticons/default_biggrin.png
WOW!! Gratulation /emoticons/default_biggrin.png Was gits? Oder losch di überrasche?
I bi uss dr Region Basel/Baselland und ha scho 2 Spätzlis /emoticons/default_smile.png Aber mi 2.te isch au e Septemberli /emoticons/default_smile.png
Liebi Griessli
wow, kalifornie, so schön, gniessets. wie lang blibet ihr de? wie gfallts de kids? lgAuch von mir ein herzliches Hallo.
Sind mit unseren Kids aktuell in Kalifornien. Dank internet trotzdem ab und zu online /emoticons/default_icon/smile.gif
Mit der Swissfam Mobile App gesendet
mir sind jetzt grad bim Bryce Canyon und fahred morn witer nach Las Vegas sin denn no bis am 18.7. in San Francisco. De Kids gfallts super.. Sind bis jetzt mit de Kids 2 mol in Florida gsi aber dr Weschte gfallt ne no besser. Cowboy feeling haltwow, kalifornie, so schön, gniessets. wie lang blibet ihr de? wie gfallts de kids? lg