Thurgauer Väter

üssi Jungs sind jo fascht glich alt!!! /emoticons/default_laugh.png

Er isch dra am flissig lerne laufe.... 8)

cha din Bueb scho laufä????

jo we alt isch din sohn den?

Nai ohni hilf chaner nonig laufä wil er chrablät au no liäber wiler so schnell isch.aber i letschter ziit woter scho chli meh probiäre laufä.

geschter hät er gad zwei schrittli gamcht /emoticons/default_icon/wink.gif got glaub aber no äs willi biser lauft!!!

din springt scho dävo??

da chunt schono gnuäg früeh und mit 18 frogät dfründin au nümme wen daser dän gloffä isch /emoticons/default_icon/wink.gif

Eusä Gian-Luca chan äs paar schritt jetzt laufä!! vo eim Tag uf dä ander hät ers erliegt!!!!! Aber mit chrabblä isch er halt immer no schneller /emoticons/default_ohmy.png)

Hallo miteinander

Der Thurgau scheint ja nicht so riesig vertretten zu sein.

Ich wünsche Euch einen schönen Tag /emoticons/default_laugh.png

Hallo tom

Ja der Thurgau scheint gut vertreten zu sein, aber was solls. /emoticons/default_biggrin.png

Wie geht es dir?wie alt ist dein kind?

Hallo Daniele

Unser Sohn ist 1 Jahr und 4 1/2 Monate alt.

Im ganzen Forum ist recht tote Hose. Meine Frau ist bei Swissmom und da läuft ja ganz schön viel.

Mir geht es sehr gut, hatten einen wunderschönen Sonntag mit grillieren im Wald.

Ich bin übrigens immer auf der Suche nach schönen Ausflugszielen, die mit einem kleinen Kind möglich sind.

Hallo zäme!

Auch ich wohne im TG, Region Weinfelden. - Nur, falls das jemanden interessiert... /emoticons/default_icon/wink.gif

Grüessli

Hallo

Ich bin seit dem 15. Juli auch Vater eines kleines Sohnes. Januar bis Ende Mai bin ich im Vaterschaftsurlaub. Gibt es noch andere Väter, die in dieser Zeit eventuell mal was unternehmen möchten?

Sandro

Statistik des Forums

Themen
27.545
Mitglieder
31.824
Neuestes Mitglied
SaunaDampfbad