verhütung aufhören - wir sind gspannt!

Ich damals eben auch.

Och schade! Aber so könnt ihr die Übungszeit geniessen /emoticons/default_biggrin.png

Viel Glück im nächsten Zyklus! /emoticons/default_biggrin.png

 
Also ich verzehl gern wies letzt joohr bi mir gsi isch; ha mitti november d pille abgsetzt, endi november no 2 daag mens gha. Und de im dezember ischs mr immer chli komisch gsi, mi schatz het scho lang gmeint i sig schwanger, i ha 10 tests gmacht, alli negativ!!! Und den am 21.12 sind mr zum arzt, und es isch positiv gsi /emoticons/default_icon/smile.gif. Zwar no gaaaanz am afang und ufem ultraschal het meh praktisch nüd gseh. Muess dr zue säge, meh het den no abklärt obs echt en eileiterschwangerschaft isch... Und jetzt isch eusi muus scho 2 monet alt

 
Ja s isch wirklich mega schön! I drucke für dich d dume!

Zeitlos schön sind Blumen wenn sie blühen, und Menschen wenn sie lachen...

 
Hehe neiii, i wott mis erste so richtig gniesse, und muess au säge, es wär mr echt z frueh scho wieder schwanger z syy/werde... Wieviel

Abstand heit ihr zwüsche de kind?

Zeitlos schön sind Blumen wenn sie blühen, und Menschen wenn sie lachen...

 
I ha 19,5 Mönet drzwüsche kha und würds nüm anderst welle! S isch sträng am afang aber die 2 spiele soooo toll mitenander!

 
Bi eus hets jetz klappet bi i de 5. wuche hoffe s chunt alles guet /emoticons/default_icon/smile.gif ha ein Tag nach usbliebe vo de mens de ss Test gmacht und positiv

 
Sie werdet 21 mönet usenand si findi super klar am Anfang streng aber mer lebt sich dri.

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Wuhuu!! Gratulation! Mithibbel!

Ich habe bei meinen 19,5 Monate und es ist suuuuper!

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Daaankeee bin scho uf de erst us gspannt /emoticons/default_icon/smile.gif

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Huhu

Bei mir wirds spannend... Nmt +3

Sst war negativ, teste nächste woche wieder.. Mal schauen was tante rosa meint..

Drückt mir die daumen

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Hallo zusammen... Ich ha sit 3 monät d'pille abgsetzt. Ha jetzt e verspötig vo 17 täg... Ha scho 3 test's gmacht und alli sind negativ gsi

 

Statistik des Forums

Themen
27.484
Beiträge
257.644
Mitglieder
31.770
Neuestes Mitglied
konchris