verhütung aufhören - wir sind gspannt!

Hey Jessi, i ha 10 gmacht gha, und sind all negativ gsi /emoticons/default_icon/wink.gif i rot dr zum arzt z goh ☺️ viel glück

Jessica mit Sofia (20.08.2013) <3

 
Jessica, wie lang hesch verspötig ka, wo du zum Arzt gseh bisch?

10 Test und alli negativ, bisch sicher immr mega endtüscht gsi.... I bi immr so nervös, wenn i e Test mach... I mach sie gar nit/nümm gärn....

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
ha mitti november 2012 d pille abgsetzt, endi november no 2 daag mens gha. Und de im dezember ischs mr immer chli komisch gsi, mi schatz het scho lang gmeint i sig schwanger, i ha 10 tests gmacht, alli negativ!!! Und den am 21.12 sind mr zum arzt, und es isch positiv gsi /emoticons/default_icon/smile.gif. Zwar no gaaaanz am afang und ufem ultraschal het meh praktisch nüd gseh. Muess dr zue säge, meh het den no abklärt obs echt en eileiterschwangerschaft isch... Und jetzt isch eusi muus scho über 3 monet alt...

Jessica mit Sofia (20.08.2013) <3

 
Isch sehr schnäll gange☺️

Ich ha hüt sehr starki buchschmärze, so wenn ich mini täg becho würd...

Jajo am mäntig hän ich de FA Termin, mol luege was sie seit....

Mit der Swissfam Mobile App gesendet

 
Hallo, ha no für ei wuche pille und denn wirds ernst! Ha aber au gar nüd degäge wenni mol e chli ohni pille und nid schwanger bi, so vo wäge hormonhushalt

 
Hibbeln und warten... Nmt war am 1.1.

aber sst war negativ. Letztes mal hatte ich aber nen 35 tage zyklus, wenn das diesmal wieder der fall ist dann hab ich erst am 8.1 nmt.. Mhhhh

Bin gespannt!

 
Hallo zusammen. Ich bin Bettina und bin 28 jahre alt. Ich habe bereits eine 2j. Tochter.

Nun wollen wir unser zweites planen und sind am üben.

Seit September. Bin gespannt wan es einschlägt und suche gleichgesinnte zum austauschen..

 
Wow Remi, das nenn ich efizient!

Um Schwanger zu werden brauchts ja eine gewisse aktivität

 
Ja, bin auch gerade ein bisschen überrumpelt und mein platz fast vor stolz =) im monent kämpf ich sehr mit der übelkeit, aber da müssen wir durch. Wie gehts den anderen?

 
Bei mir sendets wieder mal nur die Hälfte.

Wir waren auf Heimaturlaub und zur Zeit im Kollektiv krank, muss deshalb wohl oder übel noch etwas Geduld haben...

 

Statistik des Forums

Themen
27.484
Beiträge
257.644
Mitglieder
31.770
Neuestes Mitglied
konchris