verhütung aufhören - wir sind gspannt!

Ich bin jetz i de 16 ssw bi eus isches wie bin erste u schnell gange Pille abgsetzt und zweimal mens denn ss

 
Ich ha e verspötig vo 25 täg, ha scho 3 Test gmacht und sind aber negativ gsi

 
Was hesch den gmacht @jessica?

Wie isch das,wenn ich kei Mens.ha, hän ich aber trotzdem e Eisprung?

 
I ha endi nov 12 d pille abgsetzt, no 2 daag mens gha u de im dez ha mi komisch gfühlt aber 10 test hei alli negativ a zeigt. Mi schatz het de gmeint i soll zum frauearzt, da i sicher schwanger sig. Und i ha angst gha, das suscht öbis isch... U de bim arzt ischs positiv gsi. Aber bi de no testet worde obs e eileiterschwangerschaft isch, da meh ufem ultraschal no nüd gseh het.

 
Hesch du denn e Urintest gmacht oder e Bluettest bim FA?

Ich bi vor 2 wuche, bi ihre gsi, will ich starki schmärze ka ha uf diä linki Brust. Sie het denn gseit, dass mini Milchdrüse agachwulle sind und glichzitig hän ich no e Test gmacht und isch au negativ gsi. Weiss nit genau, was i mache söll, nomol zum FA go, will ich au nit...

 
Hallo zeme, ich bin neu da /emoticons/default_icon/smile.gif Min Maa und ich sind zurziit am üebe =) Es isch de ersti Monet und ich bin scho meega gspanne wenn dasses klappet. Ha im Feb 12 e FG gha ide 9 SSW mit Usschabig.... etz hani au bitzli Angst, dass wieder es gliche chan passiere.

Freu mi zum mit eu usztusche

 
Hoi Müüsli! Verstand dich total, händ sgliche erläbt. Jetzt schaffe mer an nr 2 und ich ha immer no schiss. Aber mis profilbild isch de bescht bewies dass es klapt, das wirds au bi dir! Bini sicher!

 
@evelin oh das duet gaht guet zwüsse dasses andere au so goht.eigentlich weiss mer das ja scho aber isch guet das amel wieder zghlre.wie lang sind ihr scho am üebe a nr.2?

 
Händ erscht grad ahgfange, ha ahfang januar dpille abgsetzt. Ha zerscht welle ei zyklus abwarte, jetzt warti aber immerno uf dmens durum hämer das mit dem abwarte gstriche

 
Ja den hemmer ja genau glich agfange! Am im Dez no e OP gha well ich Endometriose han und hend etz au no welle abwarte und hend etz im Feb gstartet. Bi meeega gspanne!!!

 
Hallo zämme☺️ wie gohts euch?

Ich ha immer no keini Mens.ha jetzt e verspötig vo 45 Täg. SST sind alli negativ gsi, mini FA meint, dass es normal isch das ich sie nit bechum, will ich 7 joohr d'pille gno ha...

 

Statistik des Forums

Themen
27.484
Beiträge
257.644
Mitglieder
31.770
Neuestes Mitglied
konchris